tisdag 19 februari 2013

Whatever i`m late anyway

Kerron nyt kellosta minkä tein aktivassa.
Idean sain kun selasin We Heart It sivua.
Ajattelin että kello sopii minulle täydellisesti joten teen sellasen itse itselleni.

 
Tällanen.
Eli alunperin mun piti spreijata se mustaks ja painaa teksti ja numerot valkosel.
Kaikki meni hyvi siihe painamisee asti.
Valkonen väri oli liian löysää ja valus sabluunan läpi rajojen yli.
Siinä sitte mietittii ohjaaja terhin kanssa että mitäs nyt?
Päätin et liimaan tekstin ja numerot vaikka olin ensin vastustellut ideaa.
Maalasin koko kello pohjan sitten mustaksi ja laitoin tekstiin ja numeroihin vielä vähän helmiäis maalia.
Vielä puuttui kellokoneisto.
Honkkaris ei taaskaa ollu eikä sit ollu tiimarissakaa.
Menin sit äitin kaa käymää tarjoustalos jos siel ois ollu.
Tarjoustalos oli vaa alennus kelloi.
Ostin sit koko kellon ja otin viisarit ittelleni ja kello pohjan annoin aktivaa. :D
Maalasin viisarit valkosel ja laitoin viel helmiäist pääl nii sit tuli hyvä! :)
Sit patteri paikal ja kello seinäl tikittämää. :)
Olen tyytyväinen työhön!
Ja tosiaan teksti sopii aivan täydellisesti mulle! :D

Kello valmiina! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar